Commerciële medewerker binnendienst Duitsland

Guten Tag! Voor ons is Duitsland een grote en interessante markt met veel potentie om te groeien. De laatste jaren hebben we hier de eerste stappen gezet. De reacties en klanten die hier inmiddels uit voortkomen bewijzen die potentie. Daarom willen we onze inspanningen en inzet verder opschalen. Dit vraagt om een ambitieuze, commerciële regelaar. Die de markt verkent, onze accountmanagers ter plekke ondersteunt en op het goede spoor kan zetten.

Etentje kantoor.jpg

Commercieel binnendienst medewerker Duitsland (32 - 40 uur)

Als commercieel binnendienst medewerker Duitsland ben jij een belangrijke schakel in de groei van Bike Labyrinth in Duitsland. Wij zijn een jonge, internationale organisatie. Ons interactieve bewegingssysteem, Bike Labyrinth, is erop gericht om mensen in allerlei zorginstellingen op een leuke, ongedwongen manier te laten bewegen en zo de kwaliteit van leven te verhogen. Kort gezegd, wij willen mensen nog blijer en gezonder maken!


Met iets meer dan 100 Duitse klanten is er nog veel te doen en is Duitsland de komende jaren een focusgebied voor Bike Labyrinth. Je werkt daarbij nauw samen met onze accountmanagers ter plekke. Je houdt je bezig met marketingactiviteiten, marktanalyses, pre-sales, en helpt en ondersteunt onze accountmanagers en klanten. Zo ben je een belangrijke schakel tussen het team Duitsland en het hoofdkantoor in Den Haag. Kortom je bent een spin in het web en commercieel gedreven. Je rapporteert aan de commercieel manager Duitsland en je standplaats is ons kantoor in Den Haag. Je taken bestaan o.a. uit:

  • Je verricht marketingactiviteiten en werkzaamheden om Bike Labyrinth bekender te maken in Duitsland. Je werkt hiervoor nauw samen met onze marketingafdeling;
  • Je doet marktanalyses en zet daarmee het team en de accountmanagers op het juiste spoor;
  • Je mailt en belt met potentiële klanten om afspraken te maken voor de accountmanagers. Leads binnen? Je schakelt gelijk de accountmanager in!
  • Je verstrekt productinformatie aan klanten en geeft advies over de aankoop op basis van de klantbehoeften;
  • Je maakt offertes, voert bestellingen in, houdt het CRM up-to-date en verleent nazorg en service.

We zoeken iemand (32 - 40 uur) die:

  • Commercieel gedreven is, kansen ziet en kan verbinden;
  • Het overzicht behoudt en goed kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Ambitieus is en wil meegroeien;
  • 1-3 jaar werkervaring heeft;
  • De Duitse taal beheerst, zowel in woord als geschrift. Of iemand die dit snel wil en kan leren;
  • Een MBO/HBO werk- en denkniveau heeft.

Wat bieden wij?

  • Bij Fietslabyrint bieden we je een leuke, afwisselende baan in een gezellig team met 25 collega’s;
  • Een marktconform salaris tussen de €2700,- en €3200,- op fulltime basis;
  • 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis;
  • Een laptop, telefoon en monitor zodat je ook thuis lekker kunt werken en een prettige plek op ons Bike Labyrinth HQ in BINK36 in Den Haag;
  • Een jong (in ieder geval van geest), creatief team dat maatschappelijk betrokken is en een liefde heeft voor fietsen; Gezellige borrels;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en echt een verschil te maken in deze bijzondere fase van onze organisatie. We zijn aan het groeien en dat betekent dat je volop ruimte krijgt voor eigen inbreng en de mogelijkheid de werkzaamheden van jouw functie naar een hoger niveau te brengen.


Bij interesse kun je je cv en motivatiebrief, geadresseerd aan Martine de Kluis (HR Manager Bike Labyrinth), sturen naar martine@pdfpersoneelsdiensten.nl. Uiteraard kun je haar ook bellen met vragen op 06- 27 03 43 73.

Andere jobs bekijken?