Sales Support Medewerker

Wij zijn Fietslabyrint. Een jonge, internationale organisatie die in het buitenland onder de naam Bike Labyrinth opereert. Ons interactieve bewegingssysteem, Fietslabyrint, is erop gericht om mensen in zorginstellingen (en daarbuiten, to be continued!) op een leuke, ongedwongen manier te laten bewegen en zo de kwaliteit van leven te verhogen. Kort gezegd, wij willen mensen nog blijer en gezonder maken! Fietslabyrint is een interactief bewegingssysteem wat het mogelijk maakt voor mensen die niet meer zelfstandig naar buiten kunnen om virtuele fietstochten (nu al meer dan 600!) te maken, van polder tot metropool. Met een team van 25 man proberen wij elke dag zoveel mogelijk mensen aan het fietsen te krijgen, ongeacht leeftijd, beperking of regen. We zijn volop aan het groeien en willen het liefst de hele wereld laten fietsen. Daarom zijn we op zoek naar een Sales Support medewerker.

Als Sales Support medewerker ben je onderdeel van de afdeling Sales & Service. Je bent het eerste aanspreekpunt voor (potentiële) klanten in Nederland. Onze klanten zijn zorginstellingen, o.a. ouderenzorg, gehandicaptenzorg, ziekenhuizen en revalidatiecentra. Je informeert hen telefonisch en per e-mail over Fietslabyrint. Daarnaast ondersteun je ook de Accountmanagers op administratief vlak en de Internationale markt. De afdeling Sales & Service is verantwoordelijk voor de verkoopresultaten en het maximaliseren van de klanttevredenheid. Je rapporteert rechtstreeks aan Hoofd Sales & Service. Je taken bestaan o.a. uit:

  • Je verstrekt productinformatie aan zakelijke klanten en geeft advies over de aankoop op basis van de klantbehoeften;
  • Je maakt offertes, voert bestellingen in, houdt het CRM up-to-date en verleent nazorg;
  • Je plant afspraken in met klanten en maakt de planning (levering & montage);
  • Je draagt verbeteringen aan om de klantreis te verbeteren.

We zoeken iemand die:

  • Klantvriendelijk en communicatief sterk is;
  • Het overzicht behoudt en goed kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Streeft naar verbetering aan de hand van je verkoopgesprekken en performance;
  • Flexibel, nauwkeurig, oplossingsgericht en gestructureerd werkt;
  • Beschikbaar is tijdens de drukste maanden, okt t/m jan;
  • Ervaring heeft met klantmanagementsystemen en Google Workspace;
  • 1-3 jaar werkervaring heeft;
  • Minimaal 4 dagen per week beschikbaar is tijdens kantooruren(ma-vr);
  • MBO/HBO denkniveau heeft;
  • Goed kan werken in teamverband.

Wat bieden wij?

  • Bij Fietslabyrint bieden we je een leuke, afwisselende baan in een gezellig team met 25 collega’s;
  • Een marktconform salaris en 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis;
  • Een laptop, telefoon en monitor zodat je ook thuis lekker kunt werken en een prettige plek op ons Bike Labyrinth HQ in BINK36 in Den Haag;
  • Een jong (in ieder geval van geest), creatief team dat maatschappelijk betrokken is en een liefde heeft voor fietsen;
  • Gezellige borrels;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en echt een verschil te maken in deze bijzondere fase van onze organisatie. We zijn aan het groeien en dat betekent dat je volop ruimte krijgt voor eigen inbreng en de mogelijkheid de werkzaamheden van jouw functie naar een hoger niveau te brengen;
  • De wereld aan je voeten met meer dan 600 routes over heel de wereld op onze kantoor-Fietslabyrint (gezond en duurzaam en je hoeft er de deur niet voor uit).


Bij interesse kun je je CV en motivatiebrief, geadresseerd aan Jeanine Verbraak sturen naar solliciteren@fietslabyrint.nl. Solliciteren kan tot 31 augustus 2022. Daarna maken we een selectie en zullen we de gekozen kandidaten uitnodigen voor een gesprek.

Andere jobs bekijken?